Sthlm blvd

Hos Sthlm Blvd möter Skandinaviens starkaste varumärken internationella giganter inom sportmode. När butikskedjan valde Mediascreen som leverantör av digital skyltning till var budskapet tydligt: Konceptet ska ”ta för sig” och kommunicera mode och känsla.

Sthlm Blvd har fyra butiker i Stockholm. I gallerian Mood på Norrmalm, Täby Centrum, Sollentuna Centrum, Bromma Blocks och Nacka Forum. Det är av högsta vikt att deras digitala skyltning bidrar till att lyfta varumärket och presentera de senaste trenderna.

Digitala skärmar

Mediascreens lösning består av extra stora skärmar i kombination med ett antal mindre. Skärmarna är placerade i skyltfönster, inne i butiken och bakom kassan.

Kollektioner och kampanjer

På skärmarna presenteras aktuella kollektioner och pågående kampanjer.

Innehållet på skärmarna bidrar till en inspirerande miljö där man förmedlar tanken med att varje plagg i butiken är omsorgsfullt utvalt.

Schemalagda erbjudanden

I valet av mjukvara var det extra viktigt att hitta ett system som är snabbt och enkelt att administrera, då personalen fokuserar på personlig service i världsklass.

Innehållet på skärmarna planeras och schemaläggs centralt utifrån kommande kampanjer. Butikerna kan alltid vara säkra på att det som visas på de digitala skyltarna är synkroniserat med fysisk skyltning.

Kom igång med din digitala skyltning idag

  • Överskådlig kontrollpanel
  • Smidig mediahantering
  • Schemalägg spellistor
  • Onlinetjänster och widgets

Fler case