Behovsstudie
Mediascreen vet vilka tekniska lösningar som bäst klarar uppgiften. Antalet skärmar, deras storlek, ljusstyrka och placering är några av de faktorer vi bedömer.
Hur ska informationen distribueras?
Vi gör en analys av hur just era skärmar bör sättas upp. Behöver ni en gemensam informationskanal för ett större nätverk av skärmar, kanske på på flera orter, eller passar det bättre med separata kanaler för varje skärm? Allt går att lösa.
Behörighet och åtkomst
Med Mediascreen mjukvara sätter ni själva upp användare med olika behörighet. Låt era huvudadministratörer publicera material för samtliga skärmar, medan andra har begränsad åtkomst till utvalda skärmar.
Skärmarna lyfter varumärket
På skärmarna kan ni sedan variera innehållet: Det kanske kan passa att visa centrala kampanjer för en hel kedja eller ett partnernätverk under en period, för att sedan varva med lokal information? Viktigt är givetvis att ni och ert varumärke står i fokus.
Nyheter från Mediascreen
Vill du ha senaste nytt om digital skyltning?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev!